Customer Success Manager
Great people lead to great success
Ons team van gedreven professionals is het hart van alles wat we doen. Wij zetten mensen op één, omdat we geloven dat dit de sleutel is tot digitaal succes. Je krijgt een persoonlijke ontwikkelingscoach en een ambitieplan dat speciaal voor jou op maat gemaakt is. Er is een onbeperkt opleidingsbudget beschikbaar om jouw groei als professional te ondersteunen. Je krijgt de kans om samen met onze klanten groots te denken en te handelen en om te leren van andere experts met ieder hun eigen expertise.
Genoeg over ons, nu over jou
Met jouw nieuwsgierigheid en proactiviteit baan je de weg naar succes. Van tevoren denk je al na over de kansen en verbeteringen voor de klant. Je snapt de kennis en dynamiek van de markt, net als de materie van de klant. Hierdoor kom je met relevante adviezen en houd je focus op de gestelde doelen. Pijnpunten durf je aan te dragen en te bespreken, en je stelt de juiste vragen. Dit maakt jou dé unieke Customer Success Manager, die duidelijk communiceert en ervoor zorgt dat de klanten zich gezien en begrepen voelen.
Jij bent innovatief, en inspireert en motiveert de mensen om jou heen. Je verbetert de kwaliteit van ons werk en kan probleemoplossend en analytisch denken. Jij communiceert en acteert duidelijk en proactief, en neemt de tijd voor vragen en de ontwikkeling van jouw team.
Dit heb je nodig
Jouw communicatie is fantastisch! Jij weet jouw ideeën duidelijk over te brengen en de klanten en jouw collega’s te inspireren. Het verhaal van OrangeTalent kan jij als geen ander vertellen
Je hebt hbo / wo werk- en denkniveau
Je hebt minimaal 4 jaar relevante werkervaring
De drive om samen grootste resultaten te bereiken
Ervaring met het opzetten van B2B marketing strategieen zoals Leadgeneratie, Demand Generation, Account Based Marketing en Branding
Werken met CRM systemen zoals Hubspot, Salesforce
Ervaring met samenwerkingen tussen marketing & sales teams.
Jouw job samengevat
Samen werken we met mooie merken die digitaal verder willen groeien. En met kleinere bedrijven met grootse plannen. Jij werkt met een talentvol team van strategen, designers, developers en marketeers, we hebben alle disciplines in huis.
Dat is belangrijk, want jij bent voor de klanten hét aanspreekpunt. Wil je je omzet verhogen? Je naamsbekendheid vergroten? Of wil je top of mind worden en blijven bij je doelgroep? Jij pakt het van begin tot einde aan en maakt er met jouw collega’s een succes van. Afgesproken. Een helder en duidelijk proces in combinatie met twintig jaar ervaring leiden zo tot great success. En succes behalen? Dat doen we samen. In jouw rol van Customer Success Manager kijk, denk en werk je nauw samen met de klant. Buiten de kaders en over niet gebaande paden. Dit doe je aan de hand van het Customer Success Plan. Hierin beschrijven we de definitie van succes, de weg ernaar toe en wat we daarvoor nodig hebben. Door je hands-on-ervaring werk je zelf aan projecten samen met de digitale experts van OrangeTalent.
Bij onze strategie horen vier beloften, voor écht succes:
Geen succes, geen rekening
Een vast aanspreekpunt (jij!)
Gratis workshops en trainingen
Afspraak = afspraak = afspraak
Wat bieden wij jou?
Kennismaken? Great to meet you!
Enthousiast geworden over ons en de vacature? Great! Laat je cv achter of deel je LinkedIn profiel met ons en we nemen contact met je op. Een motivatiebrief is niet verplicht, maar verras ons vooral. Great to meet you! Zo ziet ons sollicitatieproces eruit.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature is niet gewenst.